Hoppa till innehåll

Hur Hittar Man Dessa Föremål?

Yamio

Rekommendera inlägg

Dragon scale

King's rock

Up-grade

Reaper Cloth

Electrizer

Magmarizer

Awakening stone

Yanma-->Yanmega ....Attacken Ancientpower.. lär sig Yanma den av själv så att den utvecklas till Yanmega eller måste man göra nåt speciellt ? Som t.ex. köpa attacken (den går inte att köpa vad jag vet).

Licktung-->Lickilicky....Attacken Rollout.. Samma fråga som för ancientpower.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dragon scale

King's rock

Up-grade

Reaper Cloth

Electrizer

Magmarizer

Awakening stone = Dawn stone

Yanma-->Yanmega ....Attacken Ancientpower.. lär sig Yanma den av själv så att den utvecklas till Yanmega eller måste man göra nåt speciellt ? Som t.ex. köpa attacken (den går inte att köpa vad jag vet).

Licktung-->Lickilicky....Attacken Rollout.. Samma fråga som för ancientpower.

http://img213.imageshack.us/img213/6651/guidejb6.png

Källa: www.serebii.net

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dragon scale kan en seadra hålla i när man fångar den.

Kings Rock kan pokemon med pick up plocka upp efter endel strider, och Poliwhirl kan hålla i den när du fångar han.

Up-Grade får du av oak i enterna city efter du har pratat med han vid "Pal Park".

Reaper Cloth kan du hitta i turn back cave efter du har besegra Giratina så går du till rumet han var i och där är det en pokeboll(item) så klickar du på den så kanske det är Reaper Cloth. Eller på route 229.

Electrizer kan en elekid hålla i. Du hittar elekid vid wallys windworks men bara om du har i ett fire red gba spel i ditt DS.det är 50% på pearl att elekid håller i Electrizer och 5% i diamond.

Magmarizer kan en magby hålla i när du fångar den. Du hittar magby i gräset på route 227 men bara om du har i ett leaf green i ditt DS. Det är 50% på Diamond att magby håller i Magmarizer och 5% i pearl.

Awakening stone heter Dawn stone och kan hittas på route 225 och någon anan stans.

Yanma lär sig Ancient power i lv.33 och Licktung lär sig Rollout i lv.33.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Electrizer kan en elekid hålla i. Du hittar elekid vid wallys windworks men bara om du har i ett fire red gba spel i ditt DS.det är 50% på pearl att elekid håller i Electrizer och 5% i diamond.

Magmarizer kan en magby hålla i när du fångar den. Du hittar magby i gräset på route 227 men bara om du har i ett leaf green i ditt DS. Det är 50% på Diamond att magby håller i Magmarizer och 5% i pearl.

Skummt för jag(har pearl) fångade två elekid och fick ingen elextrizer när jag lånade en kompis fire-red och jag fångade bara en magby och fick magmarizer :o och jag visste inte att man kanske inte fick den när man fångade elekid och nu har jag ingen :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så mycket det underlättade mycket ! :D

P.S min Lickitung(stavning) är i lv. 63 , vet någon var gubben/gumman finns som lär ut dens gamla attacker eller finns det chans att den lär sig det igen .. sånt händer ju ibland ?

Redigerat av Yamio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aa, pastoria city. Gå söder ut sen huset närmast sjön på högra sidan där en fet kille står. Fast du behöver heart scales. Tips på hur man kan få heartscales: fånga massa Luvdisc, de finns på route 224 och använd super rod. Luvdisc bär på heartscales, chansen är stor att du får. Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aa, pastoria city. Gå söder ut sen huset närmast sjön på högra sidan där en fet kille står. Fast du behöver heart scales. Tips på hur man kan få heartscales: fånga massa Luvdisc, de finns på route 224 och använd super rod. Luvdisc bär på heartscales, chansen är stor att du får. Lycka till.

Tack så mycket ;) har en Lickilicky nu, fast den är inte särskilt söt <_< Ska använda Dawn stonde för att utveckla två andra.. Snouraut (stavning) och Kirla (stavning) .. Men här ett till problem, jag har bara EN Dawn Stone!! Men man kan tydligen få fler i MT.Cornet .. Vi får se ^^

Redigerat av Yamio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så mycket ;) har en Lickilicky nu, fast den är inte särskilt söt <_< Ska använda Dawn stonde för att utveckla två andra.. Snouraut (stavning) och Kirla (stavning) .. Men här ett till problem, jag har bara EN Dawn Stone!! Men man kan tydligen få fler i MT.Cornet .. Vi får se ^^

Du så du bara vet så kan du bara använda dawn stone på en Sowrout(stavning) tjej och på en Kirla kille.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...