JePPe9 Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Svara snälla, jag vet inte hur man gör en Mapp i mappen Program och sen en Fil där, Hur gör man? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Gå in i program, högerklicka tryck Ny Mapp. Vad menar du med en fil där? Ska du göra en fil där eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 ja. Men hur GÖR jag en fil i mappen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Det undrar jag med. Låter sjukt konstigt att göra en egen fil där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Du får kopiera in vilken fil du nu vill ha i mappen. Precis som för vilken annan mapp som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 jag har Crackar, och då kolla jag i mappen och sen var spelet Mafia där och då skulle jag bara prova att starta det men då gick det inte bara för att den inte kunna hitta filen ls3df.dll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 jag har Crackar, och då kolla jag i mappen och sen var spelet Mafia där och då skulle jag bara prova att starta det men då gick det inte bara för att den inte kunna hitta filen ls3df.dllOK, sorry för detta, men du e f*n årets j*vla n00b!! HALLÅ?!?! Kan du inte ens göra en mapp utan att bli vägvisad?!?!?!?! :huh: Dessutom, en .dll fil kan man typ göra genom att göra ett textdokument och sedan ändra endelsen till .dll, men innehållet kan du ju liksom inte fixa själv. Pröva att om installera spelet så ska du se att det blir bättre ;) n00b n00b n00b n00b n00b n00b n00b n00b n00b n00b n00b :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 du har kanske inte märkt att han bara är 10 år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 du har kanske inte märkt att han bara är 10 år?Oh, OK, sorry :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 22 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Idiot, jag kanske inte ens vet så mycket om datorn kanske? Noob kan du tamefan vara själv jävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: Men jag har gjort en mapp i allafall nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Ska du cracka en fil i en mapp. Eller lägga ett crack i en mapp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Idiot, jag kanske inte ens vet så mycket om datorn kanske? Noob kan du tamefan vara själv jävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: Men jag har gjort en mapp i allafall nu. Du ska inte säg att han är noob. Han vet mer än dig och du är bara ett barn. Mer än mig iaf :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg