Median Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Högerklicka > Nytt > Mapp Högerklicka > Nytt > Textdokument > Ändra namn på textdokumentet till t.ex. fjkfkjf.dll (NAMN.FILÄNDELSE) Och nej, du kan inte bara göra en tom fil som heter ls3df.dll då den inte innehåller något, du måste då isåfall ladda ner det på nytt eller hitta filen på Internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 26 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 jag vill gärna träffa han som säger "n00b n00b" på riktigt, då j*vlar är det synd om han, jag har basebollträ som väger 5kilo. Jag är fullständigt hård!!!!!!!!!!!!!!!! så fatta i huvve! :evil: ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 (redigerat) jag vill gärna träffa han som säger "n00b n00b" på riktigt, då j*vlar är det synd om han, jag har basebollträ som väger 5kilo. Jag är fullständigt hård!!!!!!!!!!!!!!!! så fatta i huvve! :evil: ;:Men du är också nybörjare i livet. you totally PHAIL Redigerat 26 Augusti 2008 av wAcko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Omg håll er till topic... Du har skapat en ny mapp... Du ska starta ett spel? Är det nerladdat? Om det är på skiva så gör så här: Stoppa i cd skivan i cd rom läsaren (Kul att skriva såhär... :P). Om det inte autostartar går du in på Den här datorn > D > Dubbelclicka på setup (Om det inte är installerat), annars på någon autorun eller run fil. Om du fortfarande får upp något felmeddelande om att en fil fattas, kolla först om den finns i mappen... Finns den så ska du nog ominstallera det... Genom Ändra/ta bort program i kontrolpanelen (Klassisk). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 27 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 eh... ? jag fyller 11 snart, om typ en vecka, aha? jag är hård, och jag har en brorsa som fyller 12 nästa år 11 mars kanske? han läser 5 engelska? ja det gör han. men han går bara i 4:an. och han har 6:ans Mattebok också, loooooooooooooool, n00ben vet nog kanske inte så mycket om hur HÅRD jag är i livet,han är pucko! VARNING jag har en kortstubin och varför anmäler man inte Pucko? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Sluta snacka skit. Bara för att din bror läser 6:ans mattebok så betyder väl inte det att du är så bra!?!?! Och vi bryr oss inte om dig eller din brossa. Hur kan han vara noob bara för att han inte vet att du har en brossa, det är ju förf*n du som är världens dummaste j*vel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 (redigerat) eh... ? jag fyller 11 snart, om typ en vecka, aha? jag är hård, och jag har en brorsa som fyller 12 nästa år 11 mars kanske? han läser 5 engelska? ja det gör han. men han går bara i 4:an. och han har 6:ans Mattebok också, loooooooooooooool, n00ben vet nog kanske inte så mycket om hur HÅRD jag är i livet,han är pucko! VARNING jag har en kortstubin och varför anmäler man inte Pucko? herregud, det finns bara ett sätt som kan beskriva detta: click och jag har en lillayster som är 17 som läser diskret mattematik i andra ring. Redigerat 27 Augusti 2008 av wAcko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 28 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 han är smartareenb mig då, och han lär mig JÄVLIGT mycket . och jag Behöver inte nåt sånt här nu. eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Okej, men han lärde inte dig stava eller skriv regler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Urspårad tråd, tråd låst. Upprepas det kommer fler varningar att utdelas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg