Hector Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Tja. Imorn ska jag köpa en ny grym Gaming dator men vill ha en bra Dator skärm med bäst bild/grafik så jag köper köpa från Siba, el-giganten eller onoff så vore schysst om nån kunde länka vilken av skärmarna jag ska köpa! Och så ska jag köpa en ny mus och tangentbord samtidigt men är osäker om vilket tangent bord jag ska köpa ( Razer Lycosa eller Saitek cyborg tangentbord) Och sen mus mellan saitek cyborg mus eller vilken av Razer jag ska köpa! Snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Båda Razer. Asså Razer tangentbord och mus. Tycker mössen är skitsköna, vet inte tangentbordet men det har fått bra betyg. Själv har jag ett Logitech G15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Tja. Imorn ska jag köpa en ny grym Gaming dator men vill ha en bra Dator skärm med bäst bild/grafik så jag köper köpa från Siba, el-giganten eller onoff så vore schysst om nån kunde länka vilken av skärmarna jag ska köpa! Och så ska jag köpa en ny mus och tangentbord samtidigt men är osäker om vilket tangent bord jag ska köpa ( Razer Lycosa eller Saitek cyborg tangentbord) Och sen mus mellan saitek cyborg mus eller vilken av Razer jag ska köpa! Snälla hjälp http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=ASVW222U Köp ett Logitech G15 eller Saitek Cyborg. Mus: Köp en Razer Deathadder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Okej vad gör den Dator skärmen bra? Är berädd att lägga ut 3000kr för en skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 (redigerat) http://www.inet.se/datortillbehoer/tangent...rt-oem/6101303/ Bästa som finns ;D Redigerat 18 Augusti 2008 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Okej vad gör den Dator skärmen bra? Är berädd att lägga ut 3000kr för en skärmSnabb som tusan för mr gamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Såg idag att den skärmen har 2 ms i responstid. Ms betyder väl millisekund? Hade själv tänkt köpa den skärmen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Såg idag att den skärmen har 2 ms i responstid. Ms betyder väl millisekund? Hade själv tänkt köpa den skärmen :Dja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.