Sidney Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Hej! Har tappat bort min scart adapter till mitt Xbox 360. Använder inte den men ska kanske sälja mitt Xbox 360 så det skulle ju vara bra att ha en sån med då. Har hittat en scart adapter på olika affärer fast då är man upp i 80-100:-. Undrar om ni vet något ställe där man kan köpa en scart adapter, helst runt/under 50:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 vad är det för sladd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Hittade en på webhallen, glömde att titta där. Det är en liten avlång kub (?) där du sätter i den vita, röda och gula sladden. Du sätter sedan in den avlånga kuben (?) i din Tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Hittade en på webhallen, glömde att titta där. Det är en liten avlång kub (?) där du sätter i den vita, röda och gula sladden. Du sätter sedan in den avlånga kuben (?) i din Tv. ok :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.