Adriano Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 (redigerat) http://www.jesper.nu/onlinespel/tankespel/...son_Millionare/ http://www.jesper.nu/onlinespel/ovrigt/213..._Simpson_Maker/ Fräcka Webb Spel :cool: :gitarr: Edit Dom tog Bort Deal or no Deal så nu lägger jag in ett Nytt spel.. Redigerat 24 Augusti 2008 av Adriano Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Grymt enformigt, samma frågor hela tiden. Men kul om man spelar det för allra första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Det finns ett fel i den, Det var faktiskt inte Maggie som skjöt Mr. Burns, Det var homer. I ett avsnitt så snackar dom om nåt sen säger Homer- Jag skyller på Maggie som den gången jag skjöt Mr. Burns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 roliga :D tack för att du la in spelen jätte roliga tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zherax Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 klara hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Aldelles för lätta :P Sätt in lite mer somsmåningom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 24 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Det finns ett fel i den, Det var faktiskt inte Maggie som skjöt Mr. Burns, Det var homer. I ett avsnitt så snackar dom om nåt sen säger Homer- Jag skyller på Maggie som den gången jag skjöt Mr. Burns. Du har Fel det är inte homer som sköt Mr Burns det var Maggie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Det finns ett fel i den, Det var faktiskt inte Maggie som skjöt Mr. Burns, Det var homer. I ett avsnitt så snackar dom om nåt sen säger Homer- Jag skyller på Maggie som den gången jag skjöt Mr. Burns.det roliga i den meningen var ju att maggie sköt honom xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 klarade alla frågor bevis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 24 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 klarade alla frågor bevis Bra Jobbat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.