ThaNooB Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jag håller på att göra ett account så jag kan handla från amerikanska affären. Men måste man skriva in en gata i USA eller går det bra med en svensk? Kan man tom hitta på en egen??? Vill ha säkra svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Läs min guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Men vet du var man hittar adress? Jag bor ju inte i USA. Har inte ens varit där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Borde ju finnas någon kartsida (likt eniro) fast för USA. Om man hittar en sån sida har man ju självklart en adress man kan använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Men nu har vet jag ingen sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Sök på "hollywood + zip code" på google. T'ex: >>HÄR<< Det är väl vad man behöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 (redigerat) Där står inte street address. Kan ingen någon adress? Behöver nu!!! :P Fixat. Redigerat 19 Augusti 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Hur fick du en adress? Kommer också behöva en i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Läs min guide åter igen. Min guide har allt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Nä, det står inte hur man hittar en adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Men det står adresser där. Så då bör allt vara löst om man kollar in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Var är zip code då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.