Sidney Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Postnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Var är postnummert? Kom inte riktigt på vad det hette :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Har lite frågor om en adress från USA. Tar den här till exempel (någon som behöver en USA adress kan ta den). 1. Är den gråa ringen telefonnummret? 2. Är den gröna ringen själva gatuadressen? 3. Är den lila ringen staden (japp, men tar med det så man får svar på allt)? 4. Är den blåa ringen förkortning för Zip Code (postnummer)? 5. Är den röda ringen the Zip Code (postnumret)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) ta bara delstat sen california sen ta 90210 som zip code sen adress ta blabla123, ta vad ni vill som adress :kung: Redigerat 20 Augusti 2008 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Behöver man bara delstat och ett postnummer därifrån? Trodde man behövde en riktig adress. Kan du svara på mina frågor också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Behöver man bara delstat och ett postnummer därifrån? Trodde man behövde en riktig adress. Kan du svara på mina frågor också? Det är skit enkelt Klicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 I Japan kanske det går, men inte i USA. Iaf så kanske man blir upptäckt. Kanske tror det är nån hacker eller nåt. Vem f*n vet? Inte hacker, men du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Om man nu kan skriva in nummer, gör inte det. Tänk vad snälla ni är ens att sno ens adress.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 I Japan kanske det går, men inte i USA. Iaf så kanske man blir upptäckt. Kanske tror det är nån hacker eller nåt. Vem f*n vet? Inte hacker, men du fattar. japan är mest ps1 spel och usa är det rätt mycke demos jag tycker att svenska ps store är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Svenska är absolut inte bäst. US Store är bäst, flest demo, flest tema, flest wallpapers, flest av allt typ. Utom kanske PS1 spel då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Svenska är absolut inte bäst. US Store är bäst, flest demo, flest tema, flest wallpapers, flest av allt typ. Utom kanske PS1 spel då.jag använder svenska ps store eftersom jag vill inte bli busted :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Okej, men du blir inte det. Flera som använder US Store fast de bor i Sverige. Och där är fler saker så... Sidney, den blåa ringen är vilken delstat. CA = California Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.