garkan Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) Nu är jag sur :( Jag köpte ett wow till min kompis så båda skulle få 1 månad gratis med den Reqruit-a-friend grejjen, men jag får inte en gratis månad.. Är det en bugg eller vadå? Redigerat 20 Augusti 2008 av garkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Han måste betala för två månader först. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Han måste betala för två månader först. :rolleyes:Nej, om han köper 2 månader får han som reqruitade en mount.Förövrigt, kolla på din payment history på: https://www.wow-europe.com/account/payment-history.html Kolla längst upp om det står att du har 30 dagar från reqruit a friend som är på "Pending". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Han måste betala för två månader först. :rolleyes:Nej, om han köper 2 månader får han som reqruitade en mount.Förövrigt, kolla på din payment history på: https://www.wow-europe.com/account/payment-history.html Kolla längst upp om det står att du har 30 dagar från reqruit a friend som är på "Pending". Nope.. står bara 10-day trial (pre-tbc trialen) sen Free Month (När jag köpte spelet)Det står inte äns 10-day trial ifrån tbc.. Ser ingen free month heller.. En till fråga.. Jag köpte tbc idag.. får jag en månad gratis eller gäller det bara pre-tbc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Du får en månad gratis den allra första gången du köper WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Du får en månad gratis den allra första gången du köper WoW.Ja, jag fick det men ... aaaahaaaa!Sablans blizzard! Man måste köpa en månad också! Asså det är ju slöseri med pengar ju.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 tror bara att du klantade ihop allt faktist... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
imaspammer Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 tror bara att du klantade ihop allt faktist... jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg