bigflow Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 hur får man helikopter? många säger bakom nåt hotell men var finns hotellet? f*n så litenvärlden är. kan man komma över broarna...? svara plz :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dagoli Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Gör bara uppdragen.Så kommer du till värld 2. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheaper Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 det finns en helikopter vi sjukhuset där man kan köpa bomber till bilen, men man måste klara alla uppdrag först för att kunna flyga helikoppter och flygplan, och låsa upp andra ön. Kopiera den här texten och klistra in den i addres-fältet så får du se en liten film hur du åker jumbo-jet (texten här nedan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Alltså, vem spelar egentligen Vice City nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Alltså, vem spelar egentligen Vice City nu?vice city är ett av spelhistoriens bästa spel imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Alltså, vem spelar egentligen Vice City nu?vice city är ett av spelhistoriens bästa spel imo. Om man vänder om det ja. ;D Sämsta spel alltså.. GTA IV <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avatar22 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 vice city suger man ska köta liberty city stories det är mkt bättre!! vice city är homo spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 offtop: älskar scarface filmen, sen tycker jag att det e roligare o spela och känns mer scarface när jag spelar gta vicecity i stället för scarface spelet (vet inte varför jag skrev det :P ) ontop: somsagt gör uppdragen :P vice city suger man ska köta liberty city stories det är mkt bättre!! vice city är homo spel! varför ger du oss inte en anledning varför viceCity suger viceCity har roligare uppdrag o story libertyCity är roligare när man bara springer runt och inte kör uppdrag så säger dem flest recensioner i allafall och mitt tycke om spelen också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg