Hoppa till innehåll

Problem....


WiFiGamer

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

seriöst sjuk anledning vrf skulle de va fel på just brawls skivor?!?! min funkar perfekt!

 

dessutom min friend code är 0474-1144-2972 adda :P

Vi sitter väl säkert här och hittar på allt om problemet men i själva verket funkar allas spel helt felfritt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och du tror på wikipedia? det kan ju vara en fet bluff. alla mina kompisars plus min wii funkar perfekt

japp, du och dina kompisar är hela världen

 

nä men ja bara säger att det är så och det är lite konstigt att typ 10st personers wii funkar perfekt och så kommer du bara med din wikipedia sida och tror att du vet allt?är det så? ja har mycket möjligt att tro att hans wii kanske inte funkar som det ska, men du är ju inte helt säker på att det är så eller hur?då behöver du inte klaga på "brawls" skivor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och du tror på wikipedia? det kan ju vara en fet bluff. alla mina kompisars plus min wii funkar perfekt

japp, du och dina kompisar är hela världen

 

nä men ja bara säger att det är så och det är lite konstigt att typ 10st personers wii funkar perfekt och så kommer du bara med din wikipedia sida och tror att du vet allt?är det så? ja har mycket möjligt att tro att hans wii kanske inte funkar som det ska, men du är ju inte helt säker på att det är så eller hur?då behöver du inte klaga på "brawls" skivor.

 

Okej, eftersom att du inte vill säga att det är så som det är, så ska jag berätta lite.

 

Jag har varit väldigt sugen på att skaffa Brawl sedan någon gång i 2007. Det var en lång väntan, men till slut blev det 2008, och Brawl släpptes. Fast i Japan. Som vanligt skulle Japan få det först, sedan USA, medan Europa fortfarande hade TBA. På den tiden var jag mycket inne på MFGGs forum, och där ville också många ha Brawl. Jag var också inne på Sveriges officiella Nintedoforum (OBS! nedlagt sedan september 2008). Och som sagt, så släpptes Brawl i Japan. Självklart kom det upp hundratals trådar på båda forumen, eftersom att många hade chippat Wii. Det är lite retligt, faktiskt. Det gick någon månad. På MFGG var det en nedräkning till när Brawl skulle släppas. I USA. Och när det släpptes kom ännu fler trådar (fast inte på NF). Några av de trådarna handlade om just det här. Att vissa hade problem med att spela Brawl. Så jag vet hur det ligger till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...