xavio Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Jaru, behöver veta. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Kan du beskriva vad det är för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) Kan du beskriva vad det är för något?Jag installerar en "driver" som ska få mig att starta upp WoW, förhoppningsvis, och nu vill den att jag gör en mapp i c:/Cabs. Redigerat 20 Augusti 2008 av xavio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) Är c:/Cabs ett program? Jag förstår inte. Vilket operativsystem använder du, jag kan bara lite om Ubuntu och Windows. Redigerat 20 Augusti 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Är c:/Cabs ett program? Jag förstår inte. Vilket operativsystem använder du, jag kan bara lite om Ubuntu och Windows. Jag vet inte riktigt vad c:/Cabs är, typ en mapp.Använder Windows XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) Är c:/Cabs ett program? Jag förstår inte. Vilket operativsystem använder du, jag kan bara lite om Ubuntu och Windows. Jag vet inte riktigt vad c:/Cabs är, typ en mapp.Använder Windows XP. Om det är en mapp/ett filnamn:Start->Sök->Sökassistenten->Alla filer och mappar. Men jag tror nog inte att det är en mapp/fil då ':' tecken inte kan användas inom de områdena förutom beteckning på en partition, iallafal i Windows XP Home Edition SP 3 Svensk Version 32-bit. Men det utesluter jag eftersom om det skulle vara partitionen C skulle strängen vara felaktig då du skrivit ett '/' istället för det giltiga tecknet '\'. Redigerat 20 Augusti 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Om det bara är "c:\cabs" så borde det ju vara en dold mapp om du nu inte ser den. Så gör som Vitdom sade, eller gå till Start -> Control Panel -> Folder Options -> Kryssa i "Show hidden files and folders" . Om du inte hittar den på något av de två sätten, så finns den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Är c:/Cabs ett program? Jag förstår inte. Vilket operativsystem använder du, jag kan bara lite om Ubuntu och Windows. Jag vet inte riktigt vad c:/Cabs är, typ en mapp. Använder Windows XP. Om det är en mapp/ett filnamn:Start->Sök->Sökassistenten->Alla filer och mappar. Men jag tror nog inte att det är en mapp/fil då ':' tecken inte kan användas inom de områdena förutom beteckning på en partition, iallafal i Windows XP Home Edition SP 3 Svensk Version 32-bit. Men det utesluter jag eftersom om det skulle vara partitionen C skulle strängen vara felaktig då du skrivit ett '/' istället för det giltiga tecknet '\'. Aha, då förstår jag. Hittade mappen nu. Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.