laynus Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 jag har ett gamecube men jag gillar xbox mera för det är bättre att spela need for speed på xbox:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Game Cube är roligare, men om 360 hade varit med i stället för vanliga Xbox så hade det vunnit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 (redigerat) Såklart, Gamecube. Gamecube är en av dem bästa spel-konsoler som finns. Speciellt om man har spelet Super Smash Bros. Melee. Xbox suger ju fett. Och sluta Quota mina inlägg. :cool: :angry: Redigerat 28 Oktober 2008 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Vad tycker ni är bäst gamecube eller xbox. Själv tycker jag att gamecube är bäst.Gamecube är klart bäst. Xbox är inte lika kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) Detta ämne är skrivet av en raderad användare men jag tar Gamecube. Super smash melee är inte så mycke för mig men brawl äger! Redigerat 4 Oktober 2008 av Kebabpizza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koddo Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Xbox easy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Xbox. Gamecube är för småbarn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Såklart, Gamecube. Gamecube är en av dem bästa spel-konsoler som finns. Speciellt om man har spelet Super Smash Bros. Melee. Xbox suger ju fett. :cool: :angry: Kan man ha ett orange minneskort till gamecube? I så fall vart kan jag köpa ett! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Många svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Xbox. Gamecube är för småbarn. Jag är ju stor men gillar Gamecube mer. Så Gamecube är inte bara för småbarn. Game Cube är roligare, men om 360 hade varit med i stället för vanliga Xbox så hade det vunnit. För mig hade Gamecube vunnit ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Vad tycker ni är bäst gamecube eller xbox. Själv tycker jag att gamecube är bäst.Gamecube tycker jag är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Xbox easyXBOX suger! Eller i alla fall jag gillar inte det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg