1337Gamer Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 jag tycker gamecube dels för att dem har balla spel och jag älskar mario alla spel dom äger och sen ska f*n inte världens rikaste man så kallad microsofts ägare som äger 1000 miljarder dom ska f*n inte ängna sej åt spel konsoller. och sen är xbox kontroll så j*vla stor och äcklig 10/10 Gamecube 2/10 Xbox Tack // Icemage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 jag tycker gamecube dels för att dem har balla spel och jag älskar mario alla spel dom äger och sen ska f*n inte världens rikaste man så kallad microsofts ägare som äger 1000 miljarder dom ska f*n inte ängna sej åt spel konsoller. och sen är xbox kontroll så j*vla stor och äcklig 10/10 Gamecube 2/10 Xbox Tack // Icemage Varför ska man inte göra konsoller om man är världens rikaste man? -.- Då har man väl bäst chanser att göra konsollen så bra som möjligt..Och andra argumentet är ju bara pinsamt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg