Gäst OneDream Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Skrivet 21 Augusti 2008 (redigerat) Hej, Jo det är så att på min hemsida ( www.littlebigplanet.info.se ) nu tar vi ett exempel som att vi är på startsidan, sedan går till "information". då kommer det upp orginal-adressen. Ger er html-koden om så behövs. Eller vad du nu vill Redigerat 21 Augusti 2008 av OneDream Citera
epaaj Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Skrivet 22 Augusti 2008 Det kan bero på att dina knappar inte anger att de ska öppnas i din iframe utan de öppnas direkt överst i webbläsaren. Jag håller inte på med frames, men jag skulle tro att iframen och kombinationen av att du valt att använda input-taggar för menylänkarna får det att inte fungera som du vill. Prova andra javascript för att byta sida så kanske de löser sig. Citera
Gäst OneDream Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Skrivet 22 Augusti 2008 ska väl försöka när jag får tid ^^. tack. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.