Thunder Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Tror inte det men jag tror att det är så att rayquawa inte är där då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ocke Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 På fjärde vånigen (tror att det är det) så kan man inte komma för bi några stenar som liger ivägen. Hur kommer man förbi? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 På fjärde vånigen (tror att det är det) så kan man inte komma för bi några stenar som liger ivägen. Hur kommer man förbi? :?: Menar du när man ska rakt fram men stenarna är där och det bara går att ta den vägen? I så fall så kan du stanna vid mitten av alla sprickerna som kommer du in i ett nytt ställe! Kan tyvärr inte förklara så bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 jag hittar inte en tjej och en kille i pacifidlog town.var nånstans står dem i staden??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 var nånstans står killen och tjejen som man ska prata med i pacifidlog town???? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 På slutet av fjärde våningen i sky pillar.jag fattar inte vad man ska göra där? :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 var nånstans står killen och tjejen som man ska prata med i pacifidlog town???? :?: Det är några längst bort dom surfa tills du ser ett par fortsätt frammåt så ser du 2 till som (nästan) kollar på varandra där ska du gå in någonstans! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg