MrJesper Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 jag hittar inge demo. det står att man ska vänta på demo 2 då borde ju demo 1 redan ha kommit ut!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 jag hittar inge demo. det står att man ska vänta på demo 2 då borde ju demo 1 redan ha kommit ut!?Det beror på att ja tog bort filen för att den sög... Man kunde bara gå runt o fassna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Man kan lägga in årstidsväxlingar och pokemon som bara kommer fram på en speciell årstid t.ex Sneasel på vintern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Man kan lägga in årstidsväxlingar och pokemon som bara kommer fram på en speciell årstid t.ex Sneasel på vinternDå måste man ha en inställning för södra halvklotet också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Man kan lägga in årstidsväxlingar och pokemon som bara kommer fram på en speciell årstid t.ex Sneasel på vinternDå måste man ha en inställning för södra halvklotet också. joo men det skulle ju faktiskt gå att spelet alltid börja 7.00 eller nåt liknande. Ps. om du behöver hjälp med gamemaker kan jag hjälpa. Håller på med det just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Man kan lägga in årstidsväxlingar och pokemon som bara kommer fram på en speciell årstid t.ex Sneasel på vintern Då måste man ha en inställning för södra halvklotet också. joo men det skulle ju faktiskt gå att spelet alltid börja 7.00 eller nåt liknande.Hur skulle det hjälpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Här är alla starters till metal+en Mew Eevee breeding kommer dom med kuddmannen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Här är alla starters till metal+en Mew Eevee breeding kommer dom med kuddmannen? roar of time är en attack bara för Dialgia och darkrai. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Och Mew efterdom Mew kan lära sig alla attacker (Man måste inta bara tänka på TM:s) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Och Mew efterdom Mew kan lära sig alla attacker (Man måste inta bara tänka på TM:s)Mew kan inte lära sig alla attacker, eftersom att Mew då skulle lära sig 10 olika attacker när den går upp i level, och det är inte roligt. Detta fixades genom att Mew hade en speciell Move Tutor i XD, men det var före D/P släpptes. Därför kan Mew inte lära sig Roar of Time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 jag undrar fortfarande vilken gubbe ska man vara i spelet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 jag undrar fortfarande vilken gubbe ska man vara i spelet???Jag har för mig att det var RSE-karaktären/karaktärerna i FRLG style. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg