WishCookie Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) Sorry kunde inte posta mer bilder men här kommer dom 3 sista Team Thunder Grunt http://img133.imageshack.us/img133/8080/gfgbd3.png Team Thunder Grunt http://img90.imageshack.us/img90/4669/hghghhc9.png Team Thunder grunt http://img90.imageshack.us/img90/9240/hinh5.png Team Thunder Grunt Redigerat 20 September 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Kuddmannen, när jag försökte skicka koden fick jag ett litet roligt error: "Den här medlemmen har valt att vara onåbar." Har du MSN? (antar att den du har på pressen inte stämmer). Om du har, PM:a den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 http://img380.imageshack.us/img380/9550/ttaj8.pngteam Thunder symbolen och team thunder grunt och team thunder leader/boss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Fubbi team blir nog bätttre :/ Asså kolla på mina jag kan inte ens göra ett lika snygt team som fubbis Fubbi team blir nog bätttre :/ Asså kolla på mina jag kan inte ens göra ett lika snyggt team som fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 21 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Moonlamp och Fubbis: Bra jobb men jag behöver NPC formen av dem. JosJuice: Jag har inte valt något sånt vad jag vet men jag kan fixa det så pm:ar jag dig när det är klart! (Min msn: [email protected] ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Ok, kudde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 (redigerat) jag försökte fixa overworld npc till team thunder men jag orkar inte ta resten att färglägga. nån annan får göra det om du ska ha den. Redigerat 22 September 2008 av IngweCalanor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 24 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Najs men är det ok om jag gör om dem lite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Kuddmannen skulle du lägga mina pokemon vid dina sprites om du nu vill :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Har lust att säga detta för alla som inte fattar: Jo att hur lång håller nintendo på med ett spel? 1 vecka? Nej kanske 1 år eller 2. Dom är många många personer inte bara en som siter och nötar. Och det dom gör kanske man gör fårtare själv med game maker. Varför? För att dom har mycket mindre buggar och sånt. Så till ni som shatar om att spelen aldrig bli klart. Fråga nintendo hur länge dom håller på med sina mario spel te.x. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Har lust att säga detta för alla som inte fattar: Jo att hur lång håller nintendo på med ett spel? 1 vecka? Nej kanske 1 år eller 2. Dom är många många personer inte bara en som siter och nötar. Och det dom gör kanske man gör fårtare själv med game maker. Varför? För att dom har mycket mindre buggar och sånt. Så till ni som shatar om att spelen aldrig bli klart. Fråga nintendo hur länge dom håller på med sina mario spel te.x. Nintendo använder inte gamemaker. >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Najs men är det ok om jag gör om dem lite? klart du får ändra dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg