MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Har gjort en trainer sprite Okänd.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Najs! 3/5 Men jag behöver owerworld spriten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 här är dom :) Okänd.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Bra men är det ok om jag gör om dem lite?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Ne... Skoja bara såklart du får göra om dom lite :D Ska du ha nån av mina sprites i ditt spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Mmm... Dom som du skickar in i den andra tråden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 kan du ha med några av mina sprites? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Absolute :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 vilka ska det va då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 (redigerat) Jag har en idé I början när man är i labbet så skakar allt det visar sig vara team thunders ledare som har Zapdos under kontroll och har hjälp av team Rocket och dom ska förgöra hela världen med deras nya Mew-klon Dark Mew,så proffessorn tar fram en pokeboll med Mew i! Så man får Mew som starter och sen fångar man en starter till för att mom frågar vilket element man gillar mest och så går man till antingen till calm pond,relaxed forest eller bashful volcano och Mew sticker efter 3-dje gymmet och är vild när man klarat spelet.Jag har även en bild på Dark Mew Dark_Mew.bmp Redigerat 25 Januari 2009 av slapparen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 om du inte fått ut ett nytt demo nu så kommer detta troligen alldrig bli färdigt >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 det tror jag att det kommer bli :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg