IRaeven Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 jag vet, blandade bara cloyster och gastly :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 vilka tycker den häsr ska vara med? hittade den på serebii och revampade den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) håller på med en utveckling av darkrai :P har bara gjort huvudet, men ska göra kroppen okså :D den är under konstruktion Redigerat 3 Januari 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Alltså var hittar ni alla bilder? på google eller?Tar ni dom bara isåfall,har upphovsrättslagen nåt å säga till om? För jag tänkte försöka blanda lite sprites å så men jag ä inte säker ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) kopiera den här bilden och spara den sen kan du ta dom där ifrån ;) det svarta kan du ta bort :D Redigerat 4 Januari 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Tack!!!!! Skitsjyst :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 chingeling.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 12 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Den va grym :o Ja behöver fler såna här (inte för att dom var särskilt snygga men mixa många) En liten onödig film ja gjorde på 10minuter :P Redigerat 12 Januari 2009 av Kuddmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Vilket program gjorde du filmen i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Här är några jag nyss gjort http://i41.tinypic.com/2eofxmr.jpg Pokèmonen.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Fubbis: Paint och Wmm Wetterl: Kan ta me dom om ja får invertera färgerna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Var kann man ladda ner Wmm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg