loopen Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 men om typ fångar en pokémon i island och skickar till metal/det andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Jag vet, men jag menade att man t.ex får en Pokèmon på något sett i Island så kan man skicka den till de andra, och om det blir After Game Events så kan man typ skicka över någon från de andra för att kunna klara Eventet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Jag har en idé om det nu finns nintendo events kan väl vi göra egna till Metal?T ex ett event är att man får gå till Rainbow Isle där Ho-oh finns,och ett till Magnium där man får gå till Halfmoon Isle där Lugia finns eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Bra idè Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Här är ett nytt event man måste ha fångat alla i Metal,Magnium och Island då kan man åka till Mega Isle där pokemonarna skiftar för varje dag och alla är shiny!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 cool event men ska alla spelens pokemon vara i samma pokedex? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 cool event men ska alla spelens pokemon vara i samma pokedex?Hmm...Enligt min idé ska man efter att ha klarat ligan kunna få en WiFi connection till dom andra spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 1. Pokemon Metal och Magnimum har olika pokemon. 2. Våra spel har bara fakepokemon medans JosJuice har riktiga pokemon. 3. Det kommer inte att gå att fånga pokemon i Pokémon Island. Läs innan <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 när är spelet klart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Det blev klart för 2 månader sen men jag vågar inte lägga ut det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Det blev klart för 2 månader sen men jag vågar inte lägga ut det :( vrf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 im not serious <_< <_< <_< <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg