IRaeven Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 snygga fubbis :cool: alla mina: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Tack dina är oxå rät så coola. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 En myrkotts(mitt favvo djur :lol: ) pokemon Namn:Pangillo Coolt när jag var lika gammal som du så forskade jag lite om myrkottar och det blev mitt favorit djur :Poch Jag heter oxå Simon :P vi har ganska mycket gemensamt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Jag heter också simon och min farmor och farfar har en myrkott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Haha Coolt! 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Simon är mitt andra namn=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 SIMONARNA ATTACKERAR!!!! seriöst, 4 simon bara i Pokemon'forumet -.- Jag heter inte Simon... On-topic: Snygga allihopa! Jag kommer kanske få en PC snart, då kan jag börja göra mixar igen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 en nedgradering av gastly: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 kan nån säg om den blev bra eller dålig? aså den ovanför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 För att vara ärlig så var den ganska dålig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 ok, tycker inte heller att den blev snygg :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 cool men liknar dom riktiga för mycke :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg