Darksage Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Jag vill hjälpa till men vet inte hur! :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanuki Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 (redigerat) här är några jag gjorde: Sandmander Sandmander.bmp dess utveckling Charslash Sharslash.bmp Shuppinch Shuppinch.bmp Girrafarill Girrafarill.bmp PS. Kuddmannen det är Peter! Redigerat 18 Oktober 2008 av Tanuki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 18 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Najs! Jag ska skicka en kopia av spelet till dig också! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 KAn du skicka en kopia av spelet till mig med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Och mig med!!! Snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Fubbis och Moonlamp: Jag ska lägga ut demot i Pokemon Metal tråden men det är ett minigame som vi pratar om :lol: . Det kommer ta lite längre tid innan det riktiga spelet kommer ;) Tanuki: Fick ett error när jag skulle skicka ett pm till dig: Den här medlemmen har valt att vara onåbar. Du kan inte skicka meddelande. Det här personliga meddelandet har ännu inte skickats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanuki Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 (redigerat) Här är en till: lauxio.bmp sätt betyg snälla! Redigerat 20 Oktober 2008 av Tanuki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 (redigerat) Jag pallar inte sätta betyg på allas sprite men ok :rolleyes: Sandmander = 2 (ändra huvudet eller något lite eftersom att det bara är en recolorad sandshrew med brinnande svans) Charslash = 2 (same shit) Shuppinch = 4 (riktigt bra :D ) Girrafarill = 3 (bra jobb men ser lite sådär ut) Louxio/Luxdread = 4 (grymm! men kom på ett bättre namn!) Edit!: Vad tycks om min Scaromory family? http://img253.imageshack.us/img253/1926/scarfamilyfe2.png Scarmy-Scaromory-Scaroltry Edit2!: Den som listar ut vika pokemon jag har mixat för att få fram Scaroltry eller Scarmy får 200fm Redigerat 20 Oktober 2008 av Kuddmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 JAg gissar på Scarmy! På scarmy är det (Stavning)---->Tailows Kropp, sen spearows huvud och Scaromory svans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 JAg gissar på Scarmy! På scarmy är det (Stavning)---->Tailows KroppFel!, sen spearows huvudRätt! och Scaromory svansRätt! En annan istället för tailow och två till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanuki Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Jag tror att scarmy har Scaromorys kropp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Kör på Scarmy jag med. Pidgeys kropp, spearows huvud och scarmorys svans. Dom två sista kan jag inte komma på... Kanske nåt av Starly... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg