ralle97 Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 james bond evrything or nothing nån som spelar det jag gör det och har nästan klarat ut det är på sista banan och på multiplayer är jag på 3:e banan tror jag utan några fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 1. va f*n är evrything? 2. vad mycket vi bryr oss om hur långt du kommit 3. nope, jag kör inte de, skulle däremot vilja köra golden eye 4. när kommer golden eye till xbox arcade? ( eller är den redan på xbox arcade? ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Har bara spelat Everything or Nothing hos en kompis. Det enda kul är när man kör 4st på Cisternen. -3mannaslagsmål- -Jag står med Spas och fegar-. Det enda jag gör. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Jag har James Bond men det värkar som om det inte funkar när man spelar två :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg