Hoppa till innehåll

Göra Med Scammers?

Gäst OneDream

Rekommendera inlägg

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ah, tomma hot. Very funny. Förövrigt heter det "Phising". Jag tvivlar också på att om jag skulle DDoSa dig så skulle du knappast få tag i mitt ip för att sedan DDoSa tillbaks. Faktum är, att om det är din sida så har du säkert ändå följt en guide på mmowned.com. Dvs, du vet inte hur man gör en Phising sida, då kan du knappast veta hur du DDoSar. Och om du skulle kunna, så tar du garanterat en tool ifrån internet. Script kiddie, jag hatar sådana som dig som tror du kan hacka. SCRIPT-KIDDIE

Hot? Knappast, jag har inte hotat honom. Jag sa åt honom att han inte ska lägga näsan i blöt när han inte har något med det att göra. Sedan skulle InTech aldrig DDoSa. Och varför skulle jag hålla på med phishing? Finns mycket bättre och effektivare metoder. Sedan har jag aldrig påstått att jag vet hur man DDoSar, och aldrig påstått att jag skulle DDoSa någon heller för den delen. Och att hacka? Har vi ens pratat om att hacka? Nej.

InTech, du bör seriöst inte börja bråka med personer när du inte har ett j*vla skit med dem att göra.

Sedan ska du inte prata om vad man gör på MMOWNED, du som bad mig om länken bara för att läsa på om emulation av private servers eftersom att du tydligen berättat en massa lögner om att du redan kunde sådant.

Redigerat av Ubuntu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

förövrigt så var trådens ämne mer att visa upp scamsidan, inte få någon hjälp.

Tro vad ni vill.

Och sedan så pratade jag om just dessa sidor, och hade mycket med denna tråd att göra.. Lol.

Redigerat av OneDream
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visa upp phishingsidan? Jovisst, ändå vill du ha nån som kan DDoSa. Antingen posthuntar du eller så är du så dum så du inte förstår att folk inte blir lurade.

Sedan har jag inget med dessa scammers att göra - men jag stödjer dem. The art of scamming will never die.

Redigerat av Ubuntu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol, finns antagligen folk som blir scammade av det..

Såhär tänker de flesta av oss, bland annat jag - folk som är så blinda att de inte förstår att det är en scam förtjänar att bli scammade.

Att du sedan bara ville visa upp sidan är ju lögner, jag menar kolla bara på ämnet "Göra Med Scammers?" du frågar vad du ska göra med scammers.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jovisst. Men ämnet var menat att visa upp scam-sidan också.

Hur ska du ha det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah, tomma hot. Very funny. Förövrigt heter det "Phising". Jag tvivlar också på att om jag skulle DDoSa dig så skulle du knappast få tag i mitt ip för att sedan DDoSa tillbaks. Faktum är, att om det är din sida så har du säkert ändå följt en guide på mmowned.com. Dvs, du vet inte hur man gör en Phising sida, då kan du knappast veta hur du DDoSar. Och om du skulle kunna, så tar du garanterat en tool ifrån internet. Script kiddie, jag hatar sådana som dig som tror du kan hacka. SCRIPT-KIDDIE

*cough* ska en 14-åring säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

Hur ska du ha det?

"Förövrigt så var trådens ämne att visa upp scamsidan"

"Men ämnet var menat att visa upp scam-sidan."

Och jag behövde igentligen ingen hjälp. utan det vara bara för att visa upp allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur ska du ha det?

"Förövrigt så var trådens ämne att visa upp scamsidan"

"Men ämnet var menat att visa upp scam-sidan."

Och jag behövde igentligen ingen hjälp. utan det vara bara för att visa upp allt.

Whatever you say.

Men ena stunden säger du att du bara ville visa upp sidjäveln och andra att du vill ha hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...