Gäst caru Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Jag har spelat Tekken lite hos kompisar och så, så jag vet lite och så om det ändå. Men jag undrar vilket Tekken ni tycker är bäst, och kanske vilken favoritgubbe ni har. Min favvogubbe i ettan är han me svärdet (kommer inte ihåg vad han hette) och sen tycker jag Tekken 3 och typ Tekken 5 är bra (fast jag bara har spelat femman lite). Typ Tekken 1, 2 eller 3. Det var verkligen det bästa! Den där lilla sköldpaddan typ, eller en dinosaurie med skal (?) Den var bäst ;) Gon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Det skönaste tecken är Tekken Tag, vet inte varför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Tekken 5 och Tekken 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 tekken 5 och Bruce Irvin bästa gubbe. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Tekken 3 helt klart. Yoshimitsu är lätt bästa gubben. Men gillar Paul Phoenix, King, Mokujin, Jin Kazama och Gon också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg