Heaz Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jag har hittat en sida där man kan skriva ut kingdom hearts guide, helt gratis!www.911cheats.com fast det går åt 145 papper och en ***** massa bläck! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Men då är det väl bättre att läsa den. Asso om man har bredband annars går det åt **** mycket pengar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 31 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Men då är det väl bättre att läsa den. Asso om man har bredband annars går det åt **** mycket pengar! Japp! Pappa ska skriva ut den på jobbet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 (redigerat) Hördu heartless jag råder dej att inte skriva ut den. Den är ju på engelska och svårt att hålla ihop alla papper! du kanske tröttnar på den slänger alting. Och vad händer med bläcken då? Det kan du gissa! Redigerat 4 April 2004 av Daxter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Hördu heartless jag råder dej att inte skriva ut den. Den är ju på engelska och svårt att hålla ihop alla papper! du kanske tröttnar på den slänger alting. Nja, jag vet inte. Den man kan köpa i affären är också på engelska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 finns den inte på svenska isåfall dåligt! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 finns den inte på svenska isåfall dåligt! :( Det är ju nintendo som gör det, det är inte svenskt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Nintendo har då INTE gjort Kingdomhearts! Det är Squaresoft och Disney, som slagit sej ihop! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 26 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Nintendo har då INTE gjort Kingdomhearts! Det är Squaresoft och Disney, som slagit sej ihop! Ooo, just ja, sorry! -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg