Vendetta Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 förut så skulle jag logga in på mitt account och kolla lite... Provade fullscreen och försökte logga in... Men det funkade inte och jag tog cancel full screen mode och loggade in. Sedan blev det typ fullscreen mode med ads... xD Någon som fått detta att hända med? bevis :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Det är inte fullscreen, det är "widescreen" det är f2p's del av fullscreen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Rezisable screen är det kan man säga, du kan ha fixed eller rezisable i den dära options som du kan andra typ om det ska finnas skuggor och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 (redigerat) det är ingen bug och ingen fullscreen :) :P Alla f2p kan ha så - och p2p så klart Redigerat 23 Augusti 2008 av elin1101 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Jaha! Jag har inte vart inne på 1-2veckor och inte märkt nyheten! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Min kompis och jag kom på ett sätt att få en HEL FULLSCREEN :D, Inte som fotot där, Jag kommer lägga upp en gudie om nu vill veta lite mer senare, Och det är faktsikt riktigt nice :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Hur gör ni detta ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 (redigerat) men skaffa member och gör fullscren gå in i hemliga gångar >.< är det så svårt? men member kostar kolla min men jag gjorde nåt annat ist rs_s.bmp Redigerat 11 September 2008 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 (redigerat) Oj, häftigt ? Men jag har också den. Glömt bort var jag fick den dock. Redigerat 12 September 2008 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg