laynus Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 hej jag skulle vilja ha ett program att göra mixar i. ska helst vara gratis och så skriv vad det heter och länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 vad är en "mixar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 jag vill kuna göra remix med mina låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 va f*n är "remix med mina låtar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojp Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 (redigerat) Jag fattar vad du menar men vad för program man använder... Ingen aning! För er som inte förstår så är det att man typ editar låtar ex: My name is inga DJ ___ Remix Redigerat 23 Augusti 2008 av Bojp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 va f*n är "remix med mina låtar"?Typ han lägger till nån dålig bakrunds musik och tar bitar från låtar han tycker är bra sen står han och sjunger till ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 .....okej, det låter ju kul...INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 http://www.google.com/search?client=firefo...Search&aq=f Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 .....okej, det låter ju kul...INTEJag tycker det låter roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Använd: Cubase, FL Studio, Ableton, Reason, Sonar, eller Dance ejay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Det är ju kul. Eller kanske inte så kul, men det är ju kul om musiken blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 ja min fråga är om ni vet nåt bra program att göra det i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.