iCUbe Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Är det sant att GTA IV ska komma ut till psp ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 tror jag knappast.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 tror inte de kommer göra fler gta spel på psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Jag tror inte det. Jag menar, det är ju faktiskt ett "High Definition"-spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 12 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Såg en kille på youtube som hade gta iv fördral till psp ? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 (redigerat) Och jag såg en kille på youtube som hade guitar hero till nes :D Redigerat 12 September 2008 av Overkill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Såg en kille på youtube som hade gta iv fördral till psp ? :oKan du ju fixa enkelt... Bara att skaffa ett UMD-Fodral och lägga in GTA IV-boxarten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 jag tror det kommer ut Varöfr kom San andreas ut da? på psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 San andreas har väl inte kommit ut till psp? Nej, tror inte det kommer ut till psp och om det skulle komma ut kan dom lika gärna ändra namnet på det för det skulle inte vara likt GTA IV alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Såg en kille på youtube som hade gta iv fördral till psp ? :oKan du ju fixa enkelt... Bara att skaffa ett UMD-Fodral och lägga in GTA IV-boxarten. och du vet hur ett psp-fodral ser ut? förövrigt så kan man göra allt med photoshop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 17 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Såg en kille på youtube som hade gta iv fördral till psp ? :o Kan du ju fixa enkelt... Bara att skaffa ett UMD-Fodral och lägga in GTA IV-boxarten. och du vet hur ett psp-fodral ser ut? förövrigt så kan man göra allt med photoshop A, Faktist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Helt klart falskt...Kommer GTA SA till PSP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg