NeedforSpeed Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Skrivet 24 Augusti 2008 Vad ska jag ha för specc på min paladin?
LMFAO Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Skrivet 24 Augusti 2008 beror på vad du ska göra. antar att du ska levla så då är det prot eller retri som gäller. imo jag skulle levla som retri. är mycket roligare
Garone Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Skrivet 24 Augusti 2008 beror på vad du ska göra. antar att du ska levla så då är det prot eller retri som gäller. imo jag skulle levla som retri. är mycket roligare Efter level 40 som retri så kan man inte ta mer än en mob i taget och man måste dricka hela tiden. :/
LMFAO Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Skrivet 24 Augusti 2008 beror på vad du ska göra. antar att du ska levla så då är det prot eller retri som gäller. imo jag skulle levla som retri. är mycket roligare Efter level 40 som retri så kan man inte ta mer än en mob i taget och man måste dricka hela tiden. :/ som om man kan ta flera mobs i taget under lvl 40 som retri ? o.O och sen så beror det på hur man spelar. jag har själv en pala på lvl 40 och ja kan nuka en mob så all min mana tar slut på en mob eller så chillar jag lite och låter det ta kanske 7 sec längre men då har ja en hel del mana kvar. och på riktigt låg lvl är tråkigt som s*tan, men det blir nog aningen roligare lvl 35+ eller linkande
NeedforSpeed Skrivet 24 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Augusti 2008 Kan ni skicka en bild på ett bra specc?
Rekommendera inlägg