Musten Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Tjena, här tänkte jag att de som har Batallion Wars 2 till Wii kan skriva sina friendcodes här. Min friendcode: 120 415 147 191 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Spelade det några månader sen, tröttnat rätt mycket på det nu :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 (redigerat) Finally jag gjorde en likadan tråd för ett tag sen men ingen svara jag skriver min imorn. ;) Redigerat 24 Augusti 2008 av nintendofan9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Battalion Wars 2: underbar gameplay och grafik, men röstskådespelandet är så dåligt att man vill gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Ja jag hatar när dem säger vad man ska göra ahhh dem är så störande <_< men grafiken är bra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 (redigerat) Ja jag hatar när dem säger vad man ska göra ahhh dem är så störande <_< men grafiken är bra :lol: Det är så uppenbart vad man ska göra och ändå babblar dom med sina jobbiga röster det mest självklara. Och varför är Commander Betty med så lite? Hon är snygg. And that, people, is what really grinds my gears. (Ja, jag gillar Family Guy.) Redigerat 5 September 2008 av Moldorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 ledsen inflame har inte tillgång till wiin den är på mitt lanställe just nu kan skriva den om 2 dagar!!! battalion_wars_2.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.