Viruz256 Skrivet 30 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Men vilka är det som slåss då? Jusste, det är PvPJa men de heter RvR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 visste inte att det hade kommit ett warhammer forum :P men jag har spelat det i några veckor nu och än så länge är det kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Nja, Jag får se. Wow är ju ganska så stort. får se som sagt. Beror lite på om hur länge mitt acc kommer va Bannat inom Wow då alltså. // Eiqu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Har spelat snart 1,5 månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.