Titowam Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Hade vi pratat p2p hade det varit något annat men denna gång tror jag att det blir nog Hjälm: Al´s party hat (finns den än? då är den värd runtom 500mil annars är det blå partyhat) Halsband: Strength ammy (t) Cape: Skill Cape (dom går ej att köpa, annars är de cape) Weapon: Red/Dragon/Al´s Whip Top: Saradomin Platebody Shield: Trimmed adamant (?) kiteshield tror jag Legs: Saradomin Platelegs Gloves: Worn-out Rune Gauntlets Boots: Leather Boots Ring: Refined Diamond Ring A lite kanske var membersaker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Hade vi pratat p2p hade det varit något annat men denna gång tror jag att det blir nog Hjälm: Al´s party hat (finns den än? då är den värd runtom 500mil annars är det blå partyhat) Halsband: Strength ammy (t) Cape: Skill Cape (dom går ej att köpa, annars är de cape) Weapon: Red/Dragon/Al´s Whip Top: Saradomin Platebody Shield: Trimmed adamant (?) kiteshield tror jag Legs: Saradomin Platelegs Gloves: Worn-out Rune Gauntlets Boots: Leather Boots Ring: Refined Diamond Ring A lite kanske var membersaker. Det ända som var dyrt var ju p haten.. och sara kite kostar mer än addy kite(t) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg