Hurricane Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Nu med en uppföljare. :3ZoMgZorS!?!!!???!!! Jag såm jusst hadde skaffatz OutSide!???!!?? :X :X :X: :X: :X:X:X :X:X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Är det någon som har ett bra tips om något onlinespel som inte kostar pengar och inte är runescape, tibia eller MU online? Svara snabbt för jag vill ha nåt att spela! Jag vet ett bra spel. Det kallas Real-life! Man får spela en karaktär som du är född som! Grafiken är OTROLIGT realistisk, nästan så att man tror att det är IRL. Du kan göra vad du vill som fysiken i världen tillåter! Här är hemsidan: www.go-outside-the-door-you-fucking-basement-dweller.com Kort sagt, sluta spela wow och alla andra tönt spel. Idiot, det här är ett spelforum ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Är det någon som har ett bra tips om något onlinespel som inte kostar pengar och inte är runescape, tibia eller MU online? Svara snabbt för jag vill ha nåt att spela! Jag vet ett bra spel. Det kallas Real-life! Man får spela en karaktär som du är född som! Grafiken är OTROLIGT realistisk, nästan så att man tror att det är IRL. Du kan göra vad du vill som fysiken i världen tillåter! Här är hemsidan: www.go-outside-the-door-you-fucking-basement-dweller.com Kort sagt, sluta spela wow och alla andra tönt spel. Idiot, det här är ett spelforum ffs. Det var ironi. Han menar kanske att man ska sluta spela så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 ikariam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Dofus räknar jag med :P Grafiken är sådär, 6/10 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.