Sidney Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Hej! Har 2 fågor om Ps3: 1. Kan man välja så att spelen (på skiva) inte startar autmatiskt när man sätter på sitt Ps3? 2. Kan man stänga av kontrollen när man laddar ner/installerar demon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 1. Det ska inte starta auto, det gör det inte på min. Men om jag sättr i en skiva så går spelet igång automatiskt. 2. Jag har inte provat med det är nog möjligt. Prova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Hej! Har 2 fågor om Ps3: 1. Kan man välja så att spelen (på skiva) inte startar autmatiskt när man sätter på sitt Ps3? 2. Kan man stänga av kontrollen när man laddar ner/installerar demon? 1.ja gå in på inställningar2.ja om man laddar ner demo nej om man installerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Det är precis som Ogri säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.