Themanfidde Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Skrivet 27 Augusti 2008 Hej! Jag har spelat Pokemon Fire Red ett tag nu och idag klarade jag av pokemon ligan och elite 4. Efter jag hade vunnit över "Gary" min Rival, så gratulerade proffessor Oak mig och sedan kom det eftertexter. Till slut stog det THE END , och spelet kom tillbaka till starten, allstså när man ska välja om man är kille eller tjej och så vidare. borde man inte komma tilbaka till Palletstaden?? Jag tryckte vidare och allting var tillbaks på noll. Jag hade inga pokemon och var i mitt hus i Palletstaden. Så fort jag insåg att spelet hade börjat om laddade jag om det. Så nu väntar jag på att få möta Gary igen! Någon som vet hur jag ska göra? Är väldigt tacksam för svar!
Euphoria Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 (redigerat) Det fattar vi väl oxå kudden, om ingen har något vettigt o säga får ni helt enkelt låta bli. Theman, det är nog bugg i rom spelet, vad skulle det annars bero på och förresten är det inte nån stor grej, okey den startade om, inget du kan göra förutom spöa upp gary igen. Redigerat 28 Augusti 2008 av Euphoria
Rekommendera inlägg