Windnoob Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 min dator e paj ..igen... när jag tänder datorn så kommer det en _ (understreck) längst upp i vänstra hörn som blinkar. jag har nt laddat ner något .. jag har inte använt datorn på några dagar också...hjälp snälla ? :D <3 Citera
Vitdom Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 Vad menar du med "tänder" och vadå understreck i vänstra hörnet på vad? Har du en PC eller MAC eller vad? Hur gammal är din dator? Citera
Windnoob Skrivet 28 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 asså sätter på datorn.. datorn är en PC och den är typ 4 år gammal säg inte at jag ska köpa ny nu! Citera
Gimcor Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 Får du fram din lilla BIOS-ruta när du startar datorn då? Citera
Vitdom Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 (redigerat) Som Gimcor försöker säga, får du fram POST skärmen vid start av datorn(den ser ut ungefär såhär: http://biorobots.cwru.edu/server/howto/bui...;/post/post.jpg)? Rensas skärmen och den blinkande '_' dyker upp direkt när du startar datorn eller när den börjar boota upp ditt operativsystem? Redigerat 28 Augusti 2008 av Vitdom Citera
Windnoob Skrivet 28 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 den e helt svart med ett _ som blinkar i vänstra hörnet. och det e inte det som e på din länk Vitdom Citera
Vitdom Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 Då tror jag att det är fel på din hårdvara. Öppna upp datorn och kolla allt så att det inte är glapp, om inte det fungerar kan du ju alltid byta ut komponenter. Men jag rekommenderar dig att skaffa en helt ny dator. Citera
Windnoob Skrivet 29 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2008 Den är på reparation nu... orkar inte fixa och sånt med datorn... är inte så bra på sånt. :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.