Garone Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 Men, vill du heala så ska du vara Holy, men bered dig på att bli ganska hårt sönderslagen i PvP, men att leda Healing Meters i PvE. Vad snackar du om? Kan du spela en paladin och har hyffsad Mp5 tar du lätt en rogue, warrior, shamaner i alla speccs. Dock är paladiner världigt bra onetarget healers. Mp5 som prot och ret?
Zanter Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 Men, vill du heala så ska du vara Holy, men bered dig på att bli ganska hårt sönderslagen i PvP, men att leda Healing Meters i PvE. Vad snackar du om? Kan du spela en paladin och har hyffsad Mp5 tar du lätt en rogue, warrior, shamaner i alla speccs. Dock är paladiner världigt bra onetarget healers. Mp5 som prot och ret? Nej, vad jag menar är att HOLYpaladiner inte är så dåliga i PvP som Heaz verkar tro, och de blir långa fighter om du är Holypala, då måste du ha Mp5, alternativt spellcrit om det ska funka.
Leight Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 jag känner än paladin som kan Aoea 20st lvl 70 själv och han är holy/prot om du vill skaffa snabbt pengar specca nått liknande ^^
Garone Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 jag känner än paladin som kan Aoea 20st lvl 70 själv och han är holy/prot om du vill skaffa snabbt pengar specca nått liknande ^^ Gah, sluta säga 'holy/prot'. Det får mig att tänka på en hybrid mellan holy och prot när ni egentligen menar prot med lite i holy/holy med lite i prot :S
Guggo Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 Som protection kan man ta en hel del, ja. Dock är man rätt värdelös i pvp.
Rekommendera inlägg