Banish Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 Tja!, jag undrar om ni vet vad man kan hitta en PHP gästbok utan nån speciell template utan bara typ 2 rutor med namn och epost adress och sen en ruta där man skriver sitt meddelande. :) Citera
laynus Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 hmm då är det så att du vill koda en egen elr? för dom flesta gäbokerna är med reklam :P Citera
Banish Skrivet 28 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 hmm då är det så att du vill koda en egen elr? för dom flesta gäbokerna är med reklam :P jag menar att jag vill ha ett php script Citera
epaaj Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 Om du har kunskaper i spåket är det ju inte alls svårt att koda det på egen hand. Annars finns det gott om färdiga enkla gästbocker i Tips och Trix på phpportalen.net. Här har du en: http://www.phpportalen.net/viewtopic.php?t...light=g%E4stbok Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.