asabrasa Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 jag känner bara till dom två första stegen till half dragon förvandling så ni kanske kunnde hjälpa mig och jag hjälpa er. så om ni vet så skriv gärna. steg ett är att klara main story line och gå till den stora sten draken och få hans blessing. ps måste ha klarat pyrites shrine först förlåt men jag kommer inte ihåg hur hans namn stavas men ni fatta förhoppningsvis ändå. steg 2 är att ha max i heavy och light armor när du har fått rustningen för att klara main story line så ha på den i två veckor man kan bara sova/vänta och när man vaknar så är rustningen borta men du har fått dragon eye(öga) och lower class dragon scales. dragon eye(öga) ger dig möjlighet att hitta steg tre jag vet bara att man ska se en dragon spirit någonstans men jag vet inte vart. lower class dragon scales ger 45 armor bonus. så om någon vet steg 3 och 4 skulle jag bli väldigt glad. ps man måste ha shivering isles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Det här har jag aldrig hört talas om... INVESTIGATION TIME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Lockar mig att köpa Oblivion igen. Kan man bli halv drake med alla raser/klasser? Är det överdelen/underdelen/högersidan/vänstersidan som blir drake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 30 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Lockar mig att köpa Oblivion igen. Kan man bli halv drake med alla raser/klasser? Är det överdelen/underdelen/högersidan/vänstersidan som blir drake? man kan bli det med alla raser. hella kroppen förändras lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Källa? Aldrig hört talas om detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 1 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Källa? Aldrig hört talas om detta... källan är min kusin han har klarat hella halv drakes förvandlingen men han kommer inte ihåg dom två sista stegen. kan försöka ladda up en bild på hans gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 jomen visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 jomen visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 här ser man ju en halv drake eller är den här fejk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 halv drake = bullshit, finns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Står det inte med på UESP så finns det antagligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Tycker du att det är kul att hitta på saker eller? Du skrev nån skittråd i Halo forumet också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.