David_OG Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Man måste klara Shadow mario i alla Banor , men sen e det att man kan ha tagit andra shinies så man har över 49 stycken , så om du har tagit 49 styck betyder det inte att man kan komma in i Corona mountain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag vore tacksam för lite hjälp jag har kommit upp till berget där peach är fången men jag vet inte hur jag ska göra eller klara baby bowser eller bowser snälla säg hur man gör jag har 71 shines du ska springa ut på utsprången och använda raketmunstycket. gör sedan en pound-the-ground attack. gör så på alla 5 så tippar bassängen över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 vilka verldar finns det fur utom rico harbor pianta vilge den fursta man kommer till och stranden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Det Finns ett nöjes fält Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg