💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Gta Spel Är Roligast?

17 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Tjena Vilket Gta Spel i Gta serien är Roligast Jag Tycker Gta Sanandreas :D :D :cool: :cool: :cool: Kan inte alla Gta spel i serien men Rösta på dom som finns

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Vice city ofc :)

Nivå 1 · Novis

GTA San Andreas :D har inte testat det nyaste än

Nivå 4 · Lärling

GTA IV

31 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

GTA IV

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6

Jag Tycker Gta IV ÄR Tråkigt För att det finns för lite att göra i spelet men alla har sin smak :P

Nivå 4 · Lärling

Gta: San Andreas än så länge.

Har inte testat Gta IV ännu.

2 Sep 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Niko Bellic!

Nivå 3 · Lärling

GTAIV är bäst! Men saknar faktiskt vapen från San Andreas samt terrängen! :rolleyes: Men GTAIV är bäst lätt!

3 Sep 2008
Nivå 3 · Lärling

GTA San har ej provat Gta IV :P ,

7 Sep 2008
Nivå 7 · Fuskare

Gta iv

8 Sep 2008
Nivå 6 · Fuskare

Lugnt GTA IV :visslar: :cool:

12 Sep 2008
Nivå 7 · Fuskare

GTA SA, har ju inte testat IV än.

13 Sep 2008
Nivå 3 · Lärling

Skulle Vilja Prova GTA IV ;)

17 Sep 2008
Nivå 2 · Novis

Vice City är skönast av dom men 3:an kommer på andra plats pga grafiken är dålig. Visst gillar jag SA men den saknar något och när det gäller 4:an så är jag en som tycker att GTA ska liras på datorn, dock kanske jag ändrar åsikt om det släpps till PC.

Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker/har aldrig tyckt att ett thirdpersonspel ska spelas på datorn. Det enda undantaget är World of Warcraft och såna spel. Även om det inte räknas till thirdperson.

20 Sep 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Tjena Vilket Gta Spel i Gta serien är Roligast Jag Tycker Gta Sanandreas :D :D :cool: :cool: :cool: Kan inte alla Gta spel i serien men Rösta på dom som finns

Samma hära San andreas är det bästa GTA spelet.
Nivå 2 · Novis

GTA IV LÄTT!!!! Men tyckte om vice city väldigt mycket. san andreas var inte så kul :/ (enligt mig, så klaga inte)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in