Är det bara jag som får 500 - serverfel och IPS error ibland när jag är inne på fuska?
500 - Serverfel
Nä då jag fick det också alldells nyss .
↗ till inläggetNej du är inte ensam. Brukar få det ganska ofta, men det händer bara i ett endaste forum och det är i feedback forumet. När jag går in där så brukar sidan lagga till och sedan kommer det upp en ruta som det står 500- serverfel eller nått liknande.Är det bara jag som får 500 - serverfel och IPS error ibland när jag är inne på fuska?
Fixat, databasen som mådde dåligt.
Har också fått det ibland, får även FastCGI error men det var ett tag sen har mest fått 500 på senaste.
Jag brukar få det ibland.
Jag får det fortfarande, jag kan inte göra något alls på fuska.se med Firefox, Men det funkar bättre med google chrome.
får 500 error hela tiden
Jag fick det hela kvällen igår.
Får det hela tiden i firefox, verkar funka klockrent i Google Chrome dock.
- Sylar
Funkade inte alls för mig igår kväll.
Ett tips om ni får det är att testa i en annan webbläsare alt. starta om webbläsaren helt. Håller på och undersöker vad det beror på men har inte kunnat hitta något speciellt skäl till det. Sedan verkar det enbart drabba vissa. För er som det har hänt vilken webbläsare har ni använt?
Jag använder FF och det har hänt ett par gånger.
Använder själv Firefox 3.0.1 ibland kan jag surfa runt utan problem på sidan, men ibland så går det inte alls så då använder jag Chrome ist. Ska se om jag kan hitta nått mönster när det händer. Vad jag gör etc.
- Sylar
Det mönstret jag har stött på hittills är att det enbart drabbar Firefox och verkar enbart vara 3.0.1 i de fall jag har kollat. Men vore intressant med mer input från er.
det har hänt mig med internet explorer 7 också.
Har Firefox och har inte hänt nån gång.
Jag använder bara Firefox 3 så jag kan bara säga att det bara är med det som det har hänt mig.
↗ till inläggetInternet ExplorerEtt tips om ni får det är att testa i en annan webbläsare alt. starta om webbläsaren helt. Håller på och undersöker vad det beror på men har inte kunnat hitta något speciellt skäl till det. Sedan verkar det enbart drabba vissa. För er som det har hänt vilken webbläsare har ni använt?
Jag använder Opera och jag har fått den ett par gånger.
↗ till inläggetJag verkar vara den enda som ej har drabbats av det sen du fixade basen.Ett tips om ni får det är att testa i en annan webbläsare alt. starta om webbläsaren helt. Håller på och undersöker vad det beror på men har inte kunnat hitta något speciellt skäl till det. Sedan verkar det enbart drabba vissa. För er som det har hänt vilken webbläsare har ni använt?
Använder Firefox 3. Har inte fått några error fel ännu.