Megaman67 Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 (redigerat) Hej igen. Hur vinner man på 15 minuter? Jag har testat flera gånger med Fox, men har aldrig lyckats. Jag vill gärna ha tips. För vinner man på 15 minuter får man Congo Jungle från Super Smash Bros. Där nere finns bilden på banan. :huh: Redigerat 1 September 2008 av Jojje3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 det är bra att man skriver vilket spel det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 hur man vinner på 15 min? öh..man spelar jävligt segt och undviker den man möter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Hej igen. Hur vinner man på 15 minuter i Super Smash Bros. Melee? Jag har testat flera gånger med Fox, men har aldrig lyckats. Jag vill gärna ha tips. För vinner man på 15 minuter får man Congo Jungle från Super Smash Bros. Där nere finns bilden på banan. :huh: finns hur många tekniker som helst: stanna i luften med kirby, häng med pichu vid kanten, använd DK's neråt-B O.S.V. Använd fantasin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 det är bra att man skriver vilket spel det är Det är bra att kunna läsa också. Han skrev det i titeln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bananskal Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Samus > Z , sidan > kanten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg