Hoppa till innehåll

The Wolves Rekkar


alexaaa

Rekommendera inlägg

Passa på, THE WOLVES rekryterar!

 

 

 

Tja, jag heter Beamenunder score blue och är en av de främsta i världen på battlefield 2142. Det finns dock vissa kunkurrenter till min buissnies, dem nickar emil.c och vargen33. Jag vill bara poängtera att emil.c är en riktig hejjare på skalfärmshoppning. Vi har bildat en så kallad klan vi tre. En klan är ett gäng coola grabbar som är jätte ”skillade” på battefield, speciellt på skalfärmshoppning. Våran klan heter the wolves och vi går alltid omkring med häftiga t-shirtar där det står: Vi äger dig, du suger hårt. Våran leder heter som sagt beamen_blue och undrar om det finns några fler som lirar bf2. OM det finns det så kan dom höra av sig till ”samus_aran”;;[email protected]. Vi ska vara med på drömhakket i vinter, vi sitter vid bås 34 om du vill jojna våran klan. MEN först måste emil.c kolla om du har duglia kunskaper i skalfärmshoppning. Vargen33 sköter uttgagningarna. OM du vill förboka plats till vårat klan-bås så kan du ringa vargen på 07313371337, han svara ALLTID. Om ni undrar vad vi kör med för gear så kan du ringa våran gearsupport, där du får snacka med beamen_Blue, han ger mer än gärna tips om vad du kan köpa för mus, musmatta och tangetbord. Våran klan är sponsrad av mikrozoft och därför kommer du att få en super mus, det kostar dock 120 kr extra om du vill ha en med scroll. OM du vill ha scroll kan du sätta in pengarna på vårt klan konto:1983-23830-32893740-239.

 

In the shadows of samus aran

 

Snälla, hör av dig!

070 647 34 76

 

http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=53207

 

Beamblue1337 eller Beamen_blue

Redigerat av alexaaa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

07313371337

 

Hoppsan, det verkar som du skrivit fel nummer, det är ju 07313361336

Sådär, nu kan flera förstå erat problem.

 

Jag har en fråga också, vad är mikrozoft

=)?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men onedream, du verkar ju vara en RIKTIG gajmer, du skulle inte vilja vara med å spela lite datorspel?

kanske ses på nån bibbla nån stans och lira lite? få se om du kan hakksa oss? :D :D

 

Sen vill jag bara poängter hur AS COOL ubuntu e, verkligen as ball, undrar vart man lär sig att skriva sånna HÄFTIGA saker!!???

Redigerat av alexaaa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

Men onedream, du verkar ju vara en RIKTIG gajmer, du skulle inte vilja vara med å spela lite datorspel?

kanske ses på nån bibbla nån stans och lira lite? få se om du kan hakksa oss? :D :D

 

Sen vill jag bara poängter hur AS COOL ubuntu e, verkligen as ball, undrar vart man lär sig att skriva sånna HÄFTIGA saker!!???

 

=). Nej tack. Jag vill aldrig (såg du inte texten = aldrig)

vara med en som du, varför de`?. du är en kaxig liten.. alexaaa som tror han är jättecool och kan äga alla =). Tror att han är värsta cool eftersom ÄNTIGEN SÅ KAN THE WOLVES REKKA! TJOHOOO!

SERIÖST, ÄNTLIGEN. DENNA UNDERBARA STUND HAR JAG VÄNTAT PÅ.

JAG ÄR SÅ GLAD ÖVER DITT INLÄGG. TJOHOSAN!.

Sedan att du tror att en skitgrupp kan ha samarbete med microsoft (Om du inte förstår, så menar jag mikrozoft ). Förlåt för att jag varit så dum. Men jag säger bara sanningen.

 

 

Förövrigt så vill jag inte bli medlem eller vad man nu blir där =).

 

och jag håller verkligen med dig, ubuntu är svincool!.

Redigerat av OneDream
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken fjvant du e alltså. Har spnederat hela ditt trissta liv på detta forum och ser inte skillnaden på en elite klan och en n00b clan som du sekert är med i!!!! Vi komer ta över bf2-världen det kan du ge dig på din lila jude. om det inte passar så behvöer du inte joina, vi har redan fått ett par ansökninngar!!!!!

 

NOLLA DU E!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

1. OBS, jag är inte med i någon noobklan. Men om jag skulle varit med där så..

 

Slut på snacket. vi vet att du ljuger ^^

 

Har en fråga

Varför "Rekkar" en sån otroligt cool person här på ett sånt här n00bforum?

Redigerat av OneDream
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä men ärligt, Vi va några grabbar som fick i uppgift att kolla upp sveriges ONEKLIGEN sämsta forum, och se om det ens va några som använde de. Så det är väl bara att gratulera! ni sitter insnöade på SVERIGES STÖRSTA SKITFORUM fuska.se, Ett forum som verkar helt utan moderatorer och med ett användartal på 2-3 pers. Verkligen ett AS NAJS forum får akta så att servern inte crashar när det blir fler än 3 inlägg i veckan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...