Sidney Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 (redigerat) Hej! Mitt internet är lite konstigt. Oftast funkar det inte (webläsare då, Internet Explorer och Firefox) alls och ibland funkar det. MSN är aldrig något problem med. Om inte internet (webläsare) funkar på datorn så funkar de nte heller på mitt Ps3, samma internet. Har vart såhäri några dagar nu och det ärväldigt jobbigt. Någon som har en ide hur jag kan fixa det? Värt att tillägga är att det funkar oftare på min systers inloggning än vad det gör på min inloggning. Redigerat 1 September 2008 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Hej! Mitt internet är lite konstigt. Oftast funkar det inte (webläsare då, Internet Explorer och Firefox) alls och ibland funkar det. MSN är aldrig något problem med. Om inte internet (webläsare) funkar på datorn så funkar de nte heller på mitt Ps3, samma internet. Har vart såhäri några dagar nu och det ärväldigt jobbigt. Någon som har en ide hur jag kan fixa det? Värt att tillägga är att det funkar oftare på min systers inloggning än vad det gör på min inloggning. För det första, har du ett trådlöst internet? Och angående användarna, det kan vara så att det finns en spärr som gör att det fungerar bättre på din systers användare. Är hennes användare huvud administratör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Hej! Mitt internet är lite konstigt. Oftast funkar det inte (webläsare då, Internet Explorer och Firefox) alls och ibland funkar det. MSN är aldrig något problem med. Om inte internet (webläsare) funkar på datorn så funkar de nte heller på mitt Ps3, samma internet. Har vart såhäri några dagar nu och det ärväldigt jobbigt. Någon som har en ide hur jag kan fixa det? Värt att tillägga är att det funkar oftare på min systers inloggning än vad det gör på min inloggning. Använder du andra program som kan tänkas påverka din bandbredd, t.ex. torrent- eller DC-program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Till datorn det är problem med har vi en ethernet-kabel från routern till datorn. Skulle tro att man pappas användare är huvud administratör. Använder ett torrent program, men det är likadåligt efter jag stängt av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Alltså jag är fast i mina dåliga förslag men...Testa annan router? Testade(När jag hade samma problem) att köra med sladd för att få direkt anslutning men det funkade inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.