Hoppa till innehåll

Internet Problem...

Sidney

Rekommendera inlägg

Hej!

Mitt internet är lite konstigt. Oftast funkar det inte (webläsare då, Internet Explorer och Firefox) alls och ibland funkar det. MSN är aldrig något problem med. Om inte internet (webläsare) funkar på datorn så funkar de nte heller på mitt Ps3, samma internet. Har vart såhäri några dagar nu och det ärväldigt jobbigt. Någon som har en ide hur jag kan fixa det? Värt att tillägga är att det funkar oftare på min systers inloggning än vad det gör på min inloggning.

Redigerat av Sidney
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

Mitt internet är lite konstigt. Oftast funkar det inte (webläsare då, Internet Explorer och Firefox) alls och ibland funkar det. MSN är aldrig något problem med. Om inte internet (webläsare) funkar på datorn så funkar de nte heller på mitt Ps3, samma internet. Har vart såhäri några dagar nu och det ärväldigt jobbigt. Någon som har en ide hur jag kan fixa det? Värt att tillägga är att det funkar oftare på min systers inloggning än vad det gör på min inloggning.

För det första, har du ett trådlöst internet?

Och angående användarna, det kan vara så att det finns en spärr som gör att det fungerar bättre på din systers användare. Är hennes användare huvud administratör?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

Använder du andra program som kan tänkas påverka din bandbredd, t.ex. torrent- eller DC-program?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...