ThaNooB Skrivet 12 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Haha, not. Tycker själv att XP är mycket lättare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Men det pwnar fortfarande XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Windows Vista är lättast ;) Windows Xp är svårare <_< Nu skrev du lite fel... Tvärt om är det ju.Fast du har visserligen rätt. Allt är förlättat i Vista, så det blir svårare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag måste ha hört det på någon skitsida att nästa Windows bara kommer vara 64-bit... Man kunde hoppas att nästa Windows (Windows 7) bara skulle släppas i 64-bit så alla var tvungna att lämna föråldrade 32-bit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Japp, för då kanske de börjar göra fler saker till 64-bit. Känns lite som att det är för att jag har 64-bit som inte Map Editorn till Crysis funkar. I "Errorn" står det något med 32-bit så... Inte att jag måste ha 32-bit men det är lite skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Japp, för då kanske de börjar göra fler saker till 64-bit. Känns lite som att det är för att jag har 64-bit som inte Map Editorn till Crysis funkar. I "Errorn" står det något med 32-bit så... Inte att jag måste ha 32-bit men det är lite skumt. XP 64-bit eller Vista 64-bit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Vista. Jag föredrar XP. Men tyvärr har jag Vista. Min dator e den senaste speldatorn på marknaden och har grymt bra grafikort. Men satsa på vista eftersom många spel blir snyggare. Jag har ungefär 10 spel som inte funkar på vista :/ Men jag föredrar XP. Lättare och hantera enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Japp, för då kanske de börjar göra fler saker till 64-bit. Känns lite som att det är för att jag har 64-bit som inte Map Editorn till Crysis funkar. I "Errorn" står det något med 32-bit så... Inte att jag måste ha 32-bit men det är lite skumt. XP 64-bit eller Vista 64-bit ? Vista 64-bit XP är ganska dåligt i 64-bit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Efter tiden kommer alla Spel som görs att komma till vista. Sen utvecklas det bara :D Vista Ultimate har inga buggar så :D Xd Föredrar vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Efter tiden kommer alla Spel som görs att komma till vista. Sen utvecklas det bara :D Vista Ultimate har inga buggar så :D Xd Föredrar vista Ehm Vista har visst bugar, men det övriga stämmer. (Du är rätt bra på att spamma alla trådar du ser) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Han spammar med sånt han tror i alla trådar för att få fm. Men han bara gissar, det kommer utvecklas och alla spel kommer hit och dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.