Hoppa till innehåll

Windows Xp Eller Windows Vista?

Rekommendera inlägg

• Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Windows Vista är lättast ;)

Windows Xp är svårare <_<

Nu skrev du lite fel... Tvärt om är det ju.

Fast du har visserligen rätt. Allt är förlättat i Vista, så det blir svårare...

Skrivet

Jag måste ha hört det på någon skitsida att nästa Windows bara kommer vara 64-bit...

Man kunde hoppas att nästa Windows (Windows 7) bara skulle släppas i 64-bit så alla var tvungna att lämna föråldrade 32-bit.

Skrivet

Japp, för då kanske de börjar göra fler saker till 64-bit. Känns lite som att det är för att jag har 64-bit som inte Map Editorn till Crysis funkar. I "Errorn" står det något med 32-bit så... Inte att jag måste ha 32-bit men det är lite skumt.

Skrivet

Japp, för då kanske de börjar göra fler saker till 64-bit. Känns lite som att det är för att jag har 64-bit som inte Map Editorn till Crysis funkar. I "Errorn" står det något med 32-bit så... Inte att jag måste ha 32-bit men det är lite skumt.

XP 64-bit eller Vista 64-bit ?

Skrivet

Vista.

Jag föredrar XP. Men tyvärr har jag Vista. Min dator e den senaste speldatorn på marknaden och har grymt bra grafikort. Men satsa på vista eftersom många spel blir snyggare. Jag har ungefär 10 spel som inte funkar på vista :/ Men jag föredrar XP. Lättare och hantera enligt mig.

Gäst Overkill
Skrivet

XP 64-bit eller Vista 64-bit ?

Vista 64-bit

XP är ganska dåligt i 64-bit...

Skrivet

Efter tiden kommer alla Spel som görs att

komma till vista. Sen utvecklas det bara :D

Vista Ultimate har inga buggar så :D Xd Föredrar vista

Skrivet

Efter tiden kommer alla Spel som görs att

komma till vista. Sen utvecklas det bara :D

Vista Ultimate har inga buggar så :D Xd Föredrar vista

Ehm Vista har visst bugar, men det övriga stämmer. (Du är rätt bra på att spamma alla trådar du ser)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...