Megaman67 Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 (redigerat) Hej, alla glada medlemmar och gäster. Om ni fick bestämma vilka flera gubbar som skulle gå att spela med i Melee och det gick i uppfyllelse, vilka skulle det vara? Det finns bilder på gubbarna som jag tycker att man borde kunna spela som. :) Redigerat 1 September 2008 av Jojje3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Hej, alla glada medlemmar och gäster. Om ni fick bestämma vilka flera gubbar som skulle gå att spela med i Melee och det gick i uppfyllelse, vilka skulle det vara? Det finns bilder på gubbarna som jag tycker att man borde kunna spela som. :) Sonic och Snake finns med i brawl resten är inget att ha. Desutom varför diskutera något man inte kan ändra på? Tycker melee är bra som det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Som sagt finns Sonic och Snake redan i Brawl och Giga Bowser är Bowser's final smash. Shadow är en assist trophy och Tails och Knuckles finns i bakgrunden på Green Hill Zone. Funderat på att gå över till Brawl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Hej, alla glada medlemmar och gäster. Om ni fick bestämma vilka flera gubbar som skulle gå att spela med i Melee och det gick i uppfyllelse, vilka skulle det vara? Det finns bilder på gubbarna som jag tycker att man borde kunna spela som. :) Sonic och Snake finns med i brawl resten är inget att ha. Desutom varför diskutera något man inte kan ändra på? Tycker melee är bra som det är Där sa du något. Utifrån min åsikt så tycker jag att SSBM är det bästa men har aldrig ens testat SSBB än så jag vet inte om den är bättre eller inte. Det enda jag vet om SSBB är att det finns fler gubbar och banor och ett nytt spelläge, någon form utav "career mode" eller något sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Det enda jag vet om SSBB är att det finns fler gubbar och banor och ett nytt spelläge, någon form utav "career mode" eller något sånt. Syftar du på Adventure Mode: The Subspace Emissary? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg